
Nema tog ljubitelja fudbaskih igarica koji nije čuo za Top Eleven. Ova igrica, već sada, može da stane rame uz rame sa klasicima poput igrica FIFA, PES, i Football Manager. Međutim, ono što domaćim čitaocima može da bude naročito zanimljivo je, što iza ove igrice stoji srpska kompanija Nordeus. Priča o Nordeusu, međutim, nije samo još jedna priča o uspehu. Priča o Nordeusu jeste lekcija o odnosu pojedinaca prema društvu.
Top Eleven
Uspeh Nordeusa na najbolji način ilustruju činjenice vezane za njihov glavni proizvod - Top Eleven.
Top Eleven je igrica koja je konceptualno najsličnija Fotball Manager-u. Igrač stvara svoj virtuelni futbalski klub i učestvuje u svim aspektima njegovog razvoja: pre svega, igrač vodi klub u ulozi menadžera što podrazumeva stvaranje tima, pravljenja taktike, vođenje treninga, vođenje utakmica... Osim toga, igrač može da kupuje i prodaje igrače, pravi stadion i propratne objekte, upravlja finansijama kluba, itd. Osnovna specifičnost ove igrice jeste što se ona igra online. Najpre se pojavila na Fejsbuku, a danas je dostupna i na mobilnim uređajima.
Sa preko 150 miliona registrovanih korisnika, Top Eleven je jedna od najuspešnijih online sportskih igrica ikad napravljenih. O njenom uspehu govori i činjenica da je zaštitno lice ove igrice niko drugi do - Žoze Murinjo. Iz Nordeusa kažu da su za najbolju igricu želeli najboljeg i „gospodin Specijalni“ se odazvao. Osim toga, kao najnovija vest se pojavila informacija da je Nordeus postao sponzor poznatog engleskog futbalskog kluba Stouk sitija. Tako će se od sledeće sezone na levom rukavu dresa Stouka naći logo Top Eleven-a.
Nordeus
Kada imate na umu ovaj globalni uspeh igrice Top Eleven, ne možete a da se ne zapitate: „Pa, u čemu je tajna Nordeusa?“
Nordeus je startap kompanija osnovana u martu 2010. godine u Beogradu. Osnovali su je Branko Milutinović, Milan Jovović i Ivan Stojisavljević. Pre osnivanja Nordeusa, njih trojica su radili za Majkrosoftov razvojni centar u Švedskoj. Nakon što su stekli znanje i iskustvo, odlučili su da se vrate u Srbiju i osnuju sopstvenu kompaniju.
Sa rastom uspeha Top Eleven-a , inače, njihove prve igrice – rasla je i sama kompanija. Prirodno!
Nordeus danas broji oko 160 zaposlenih. Veliki deo njihovog tima čine mladi, talentovani i vredni ljudi. Osim u Beogradu, gde se nalazi predstavništvo, Nordeus ima kancelarije i u Londonu i Dablinu.
Nordeus postaje poznat i po uslovima koje obezbeđuje za svoje zaposlene. Naime, kancelarije ove kompanije su opremljene vrhunskom opremom, a atmosfera koja vlada je izuzetno opuštena i prijatna. Svakom zaposlenom je na raspolaganju raznovrsna hrana i piće, ali i zanimacije poput stonog fudbala i, naravno, video igara. Zbog svega toga, neki su Nordeus prozvali i „srpski Google“. Iz kompanije objašnjavaju da je ulaganje u uslove rada zapravo ulaganje u ljude, koji za njih bez svake sumnje predstavljaju najdragoceniji resurs.
Društveno odgovorno poslovanje
Bez ikakve dileme, uspesi Nordeusa su, zaista zadivljujući. Međutim, kruna svih uspeha predstavlja njihovo društveno odgovorno poslovanje (CSR). Upravo je to aspekt njihovog poslovanja za koji smatramo da zaslužuje najviše pažnje i najiskrenije divljenje.
Naime, Nordeus podržava projekte koji unapređuju društvo u Srbiji. U njihovom fokusu nalaze se zdravstveni i obrazovni projekti. U skladu sa tim, Nordeus je pomogao kampanje Bitka za bebe i Bitka za porodilišta. U okviru tih aktivnosti, Nordeus je u februaru 2015. donirao skoro 100.000 evra za opremanje Opšte bolnice Zdravstvenog centra u Vranju. Zatim, donirao je oko 160.000 evra neonatalnom odeljenju i odeljenju porodilišta u Klinici za ginekologiju i akušerstvo Kliničkog centra Niš. Nordeus je takođe pomogao i Ginekološko – akušersku kliniku „Narodni front“ sa 20 miliona dinara da bi se opremilo odeljenje intezivne nege. Tu je i donacija od 88.500 evra za zdravstvene ustanove u Zrenjaninu, Kikindi, Senti i Somboru. Pored kampanje Bitka za bebe i porodilišta, Nordeus učestvuje i u kampanjama UNICEF-a za inkluzivno obrazovanje.
Svojim donacijama, Nordeus nije samo poboljšao uslove u zdravstvenim ustanovama. Oni su pokazali na koji način se bori za bolje društvo. U vremenu kada loši uslovi u društvu služe kao univerzalno opravdanje za neuspeh, tim ove kompanije, svojim aktivnostima suprostavlja se takvom trendu. Oni su napustili Švedsku, po mnogima jedno od najrazvijenijih društava u Evropi, vratili se u svoju zemlju i, uprkos, nimalo lakim društvenim okolnostima, pokazali da se radom može doći do svetskog uspeha.
Iako društveni uslovi zaista mogu negativno da utiču na razvoj pojedinaca, oni ne smeju biti opravdanje za neuspeh i to nam dokazuju Branko, Milan i Ivan. Uz to, svojim društveno odgovornim aktivnostima, oni i njihov tim nas podsećaju da se društvo neće samo od sebe promeniti i poboljšati. Jer, društvo smo mi i dok se mi sami ne pokrenemo, društvenog napretka neće ni biti!

BeoMos Kup 2015

Atletičari u Londonu 2017!
Kako je sada već dobro poznato, London će, prema odluci Saveta Svetske Atletske Federacije (IAAF) biti domaćin Svetskog prvenstva u atletici 2017. Već…
Roland Garos u Beogradu
Kada duh Pariza dođe do Beograda u doba najprestižnijeg teniskog tunrira na evropskom kontinentu, onda je sigurno da zaljubljenici u ”beli sport” ž…Ovako je jedan čovek izmenio svet
Ovako je jedan čovek izmenio svet. Plaža Versova u Mumbaju je očišćena od 5,6 kilograma đubreta.
Nezaustavljiva Marija Šarapova: Intimno o momentima kad aplauzi utihnu!
Dvanaestog septembra, izlazi autobiografska knjiga slavne ruske teniserke Marije Šarapove: “Nezaustavljiva, moj dosadašnji život.”Kontakt
Slobodno nam se obratite putem kontakt forme, ako imate bilo kakva pitanja u vezi sa našim turnirima ili uslugama. Odgovorama na sve mejlove.
DRUŽIMO SE
Kumanovska 2 • Beograd • 11000 • +381 66 441 747 contact@matchpoint.rs
Komentari(0)
Ostavi komentar